31 Ağustos 2015 Pazartesi

EV YAPIMI TARHANA

Şehri can'ın bize göndermiş olduğu tarif için tşkler

Kendi ölçülerimle TARİF: 2 kg ev yoğurdu , 2 kg soğan , 2 demet maydanoz , 2 paket nane , 6-7 adet etli yeşil biber. Yoğurt ve nane hariç hepsini robottan geçirip yoğurduve naneyide ekleyerek karıştırdım bu şekilde her gün karıştırarark 5 gün ekşittim. Daha sonra 3 kg salçalık biber 4 kg domates doğrayıp robottan geçirdim kabukları kalsın diye süzgeçten geçirdim ve salça kıvamına gelinceye kadar pişirdim. çok sulu olur koyulaşması uzun sürecekse suyunu süzün en son bir kavanoz salça ekledim. Daha sonra bütün karışımları un-tuz-ve çeşitli baharatların bir arada satıldığı paketle yoğurdum çok çabuk kabardı ertesi gün döktüm kuruyuncada robottan geçirdiğim hali bu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder