12 Şubat 2016 Cuma

ISPANAKLI PASTA

TATLI_ESİNTİLER'e teşekkürlerimizi sunuyoruz


Ispanakli pasta'nın tarifi
~~~Malzemeler~~~
3 yumurta
1 su bardaği şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı kaynamış rondodan geçirilmiş ıspanak
1 kabartma tozu
1 vanilya
3 su bardaği un..
~~Yapılışı~~
Yumurta ve şekeri çırpın.
Yağı ekleyin.ve ispanağı devam çırpın.en son kuru malzemeleri eleyerek koyun ve son çırpayi yapip yağlanmiş 26 santim kelepceli kaliba dökün.150 -170 arasi ısınmış fırında 35 -40 dakika pişirin.

Ara katındaki muhallebisi
~~malzemesi👇~~
2 su bardaği süt
3 kaşık un
3 kaşık şeker
1 yumurta sarisi ( akini keke kullanabilirsiniz) ~~yapılışı~~
Tüm malzemeleri soğukkrn bir tencereye koyun ve çırparak pişirin.daha sonra soğumaya birakin.isterseniz içine toz kremşanti de rkleyebilirsiniz.veya labne.ben kullanmadim

Son kremasi ~~malzemeler~~
1 paket sivi krema
Yarim cay bardaği pudra şekeri
150 gr labne peyniri ~~Yapimi~~
Labneyi ve pudra şekerini az çırpın
Kremayi ayri çirpin ve hepsini birleştirin.10 15 dakika buzdolabinda dinlendirin.
~~ GELELIM SON YAPIMINA~~
soğumuş kekimizi ikiye bölün.az süslemesi icin içinden biraz kekinden alin.arasina muhallebiden koyun.isterseniz meyvede koyabilirsiniz.ben biraz orman meyvesi ekledim.mecbur deyil.
Kekin Üst katinida üzerine yerleştirin ve son kremayi dilediğiniz gibi süsleyin...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder